Nawigacja
Portal
  Strona Główna
  Wizytówka szkoły
  Nasza miejcowość
  Dokumenty szkolne
  Oferta szkoły
  Samorząd Uczniowski
  Grono Pedagogiczne
  Pedagog szkolny
  Swietlica
  Artykuły i gazetka
  Galeria
  Kontakt
  Linki
  Szukaj
  Fizyka
  Nasze osiągnięcia i sukcesy
  Projekty EFS
  Rekrutacja

Użytkowników Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 99
Nieaktywowany Użytkownik: 11866
Najnowszy Użytkownik: ~paulinka659
Wątki na Forum
Najnowsze Tematy
Jakie macie telefony...
dyskoteki
Jaką proponujecie mu...
Wkręt-met Domex AZS ...
wakacje
Najciekawsze Tematy
dyskoteki [356]
Sala [293]
Otrzęsiny pierwsz... [255]
Juniorzy [250]
Jaką proponujecie... [248]
Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
~crisadus
Brak Avatara height=

Punktacja:
Ogólne: 1803
Bonusy: 0
Kary: 0

2) ~mate921 (1663 pkt.)
3) ~aga (850 pkt.)
4) ~Tedi93 (251 pkt.)
5) ~paula95 (191 pkt.)
6) ~paola1411 (117 pkt.)

Ostatnie Artykuły
Dzień Matki
Dzień Dziecka
Dzień Dziecka
Święto pracy
Wiosna ach to Ty!
Reklama

Pajacyk

Projekty EFS
< Projekt „Ścieżka edukacyjna drogą do sukcesu” finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

INFORMACJE O PROJEKCIE:

• Numer i nazwa priorytetu: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
• Numer i nazwa działania: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
• Numer i nazwa poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
• Tytuł projektu: „Ścieżka edukacyjna drogą do sukcesu”

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PROGRAMU:

 Koło z języka angielskiego
Koło zainteresowań z języka angielskiego ma zrzeszać grono uczniów z klasy drugiej gimnazjum chętnych pogłębiać swoją wiedzę i zainteresowania językiem angielskim oraz powiązanymi z nim aspektami, tj. kulturą Wielkiej Brytanii i znajomością krajów anglojęzycznych. Głównym celem koła językowego jest rozwijanie indywidualnych zainteresowań uczniów, poszerzanie ich wiedzy językowej, oraz przygotowanie do dalszego kształcenia w gimnazjum.

 Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego
Program ten został przygotowany dla uczniów III klasy gimnazjum, którzy naukę języka angielskiego podjęli dopiero w I klasie gimnazjum i nigdy wcześniej nie uczyli się języka angielskiego lub mają problemy w nauce tego przedmiotu i przyswajaniu wiedzy niezbędnej do zdania części językowej egzaminu gimnazjalnego. Uczestnictwo w tego typu zajęciach pozwoli uczniom nadrobić zaległości powstałe w skutek niesystematycznej nauki, solidnie powtórzyć materiał do egzaminu gimnazjalnego, ale również zapoznać się ze wszystkimi standardami egzaminacyjnymi. Program przeznaczony jest do realizacji na zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych w wymiarze 2 godzin lekcyjnych raz w tygodniu, co daje 20 godzin (zrealizowanych najpóźniej do 31.czerwca 2011) w roku szkolnym. Uczniowie są zobowiązani do prowadzenia zeszytów do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych. Dodatkowe podręczniki nie są przewidywane, natomiast uczniowie biorący udział w zajęciach będą otrzymywać materiały przygotowane przez nauczyciela.

  • harmonogram zajęć z języka angielskiegoharmonogram zajęć z języka angielskiego


  • kontynuacja 2011/2012

    Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizuje projekt pn. „Ścieżka edukacyjna drogą do sukcesu”. Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Okres realizacji projektu od 01.10.2010 r. do 31.07.2012 r. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych u/u pochodzących z obszarów wiejskich i zwiększenie ich zdolności do przyszłego zatrudnienia poprzez następujące cele szczegółowe: Zwiększenie wiedzy w zakresie kompetencji kluczowych (językowych, ICT, matematycznych, fizyki, chemii, biologii, umiejętności uczenia się); Przygotowanie młodzieży do świadomego wyboru drogi dalszego kształcenia i zawodu; Kształtowanie umiejętności określania swoich celów i wartości życiowych, mocnych i słabych stron, autoprezentacji, wyzwalanie własnej aktywności w kierunku odkrywania zainteresowań, uzdolnień, pod katem predyspozycji do wykonywania różnych zawodów; Nabycie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy. Projekt jest skierowany do uczennic i uczniów 8 gimnazjów w powiecie kłobuckim tj: Kłobuck, Libidzy, Łobodnie, Miedźnie, Ostrowach, Opatowie, Pankach i Węglowicach. Łącznie ze wsparcia skorzysta 1150 uczennic i uczniów.


    Sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z informatyki w klasie I gimnazjum w ramach projektu - Ścieżka edukacyjna drogą do sukcesu-
    wpółfinasowanego ze środków Unii Europejskiej.


    Zajęcia odbyły się w terminie 03.10-15.12.2011 roku w Zespole Szkół w Libidzy. Brało w nich udział 12 uczniów klasy I Gimnazjum wchodzącego w skład Zespołu, zgodnie z założeniami ujętymi we wstępie do Programu Zajęć. Zajęcia odbyły się zgodnie z przedstawionym uprzednio harmonogramem. Łącznie przeprowadzono 21 godzin zajęć w spotkaniach dwugodzinnych raz w tygodniu (każdy czwartek), poza ostatnimi zajęciami z dnia 15. 12. 2011, które czasowo wynosiły 1 godzinę lekcyjną. Zajęcia miały przerwę na posiłek w formie cateringu. Łącznie grupa skorzystała z 11 posiłków. Średnia frekwencja na zajęciach wyniosła 91,6%, przy czym na każdych zajęciach wynosiła powyżej 80%. Tematykę zajęć wyrównawczych z informatyki przedstawia Program Zajęć. Obejmuje on treści informatyki klasy I gimnazjalnej uwzględnione w podstawie programowej. Do każdych zajęć prowadząca opracowywała scenariusz zajęć, przygotowywała karty pracy, pomoce dydaktyczne, stanowiska komputerowe. Zajęcia miały charakter ćwiczeń uczniowskich pracy z komputerem. Załącznikami do sprawozdania są prace uczniów zbierane systematycznie po każdych zajęciach w formie kart pracy, wytworów prac graficznych, prezentacji multimedialnej – płyta CD. Przeprowadzono również trzy sprawdziany wiedzy i umiejętności: 1. Sprawdzian wiedzy i umiejętności z edytora tekstu- WORD 2. Sprawdzian wiedzy i umiejętności z arkusza kalkulacyjnego – Excell 3. Sprawdzian wiedzy i umiejętności z programu PowerPoint. Średni wynik przeprowadzonych sprawdzianów to 90%. Szczegółowa analiza zawarta jest w załącznikach do sprawozdania. Przeprowadzono również ankiety ewaluacyjne w ilości 5. Miały one za zadanie dostarczenie informacji dla nauczyciela prowadzącego NT: 1. Czy chętnie uczniowie uczestniczą w tych zajęciach – 100% pozytywnych odp. 2. Czy spodziewane efekty zostały przez ucznia osiągnięte – 100% pozytywnych odp. 3. Czy taki program zajęć uczniowi odpowiada- 100% pozytywnych odp. 4. Czy chciałbyś brać udział częściej w takich zajęciach – 92% pozytywnych odp. 5. Co sprawiało największe trudności – 1 uczeń wskazał na problemy z formatowaniem i pojęciem akapitu. Ogólnie w pytaniu otwartym uczniowie stwierdzili, że im się podobało a zajęcia były prowadzone w sposób zrozumiały. W ankiecie nr 2. 100% uczniów opowiedziało się za atrakcyjnością zajęć oraz dobrym przygotowaniem prowadzącego. Tylko jeden uczeń wskazał na stopień trudności przekazywanych treści jako zbyt duży. Podobnie w ocenie przydatności zajęć tylko jeden uczeń uważał zajęcia za mało przydatne. W ankiecie nr 3 oceniono wszystkie pytania w 100% pozytywnie- czyli TAK. Wyglądały one następująco: 1. Czy zaproponowany sposób zajęć pomógł uporządkować i poszerzyć Twoją wiedzę? 2. Czy na zajęciach panowała dobra atmosfera? 3. Czy przygotowane materiały, środki dydaktyczne wspomagały pracę podczas wykonywanych zajęć? 4. Czy zajęcia pomogły rozwinąć Twoje praktyczne umiejętności. Ankieta ewaluacyjna 4 powtórnie badała czy treści nie były zbyt trudne- jedna odpowiedź negatywna. 92% oceniło umiejętności wyniesione z zajęć jako bardzo przydatne i 8% jako średnio przydatne. Dnia 15.12.2011 roku w ostatnim dniu zajęć przeprowadzono ankietę ewaluacyjną podsumowującą (TAK-NIE) również opracowana przez prowadzącego zajęcia. Zadano w niej uczniom następujące pytania: 1. Czy chętnie uczestniczyłeś(aś0 w zajęciach? 2. Czy tematyka zajęć była dla Ciebie interesująca? 3. Czy prowadzący prowadził zajęcia w sposób ciekawy i zrozumiały? 4. Czy na zajęciach panowała przyjazna atmosfera? 5. Czy byłam(Em) aktywny na zajęciach? 100% procent uczniów odpowiedziało na wszystkie pytania TAK. Jako prowadząca zajęcia oceniam je jako przydatne i niezbędne dla tej grupy uczniów z, którymi pracowałam. Uzupełniły one w znacznym stopniu braki wyniesione z informatyki szkoły podstawowej oraz z bieżących lekcji w gimnazjum, co przedkłada się w ich ocenie z przedmiotu jak również w opiniach wyrażonych w ankietach.
    Komentarze
    Brak komentarzy.
    Dodaj komentarz
    Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
    Oceny
    Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

    Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

    Brak ocen.
    Logowanie
    Nazwa Użytkownika

    Hasło

    Zapamiętaj mnie



    Zapomniane hasło?
    Ankieta
    Co czytam najchętniej?

    informacje i ciekawostki online

    prasę tradycyjną

    książki młodzeżowe

    ksiązki popularno-naukowe

    poezję

    mało czytam

    Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
    Shoutbox
    Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

    @mada
    DATA: 29/11/2012 17:34
    brawo Juliasmiley

    @mada
    DATA: 15/06/2011 18:02
    przepraszam za brak zdjęć. Dość poważny problem, mam nadzieję, że do końca czerwca uda się odzyskać chociaż część tych zdjęć. Cierpliwośći

    ~robert
    DATA: 14/06/2011 16:23
    dlaczego nie moge oglądac zdjęc ????

    @mada
    DATA: 11/10/2010 19:26
    ale stronke naprawiłam samasmiley)

    @mada
    DATA: 11/10/2010 19:25
    Paulinko- newsa usunęłam narazie bo maja by zmiany

    @mada
    DATA: 06/12/2009 10:11
    brawo dziewczyny. Jestem z Was dumna
    I gratulacje dla Paulinysmiley ona wie za cosmiley

    ~nika94
    DATA: 22/10/2009 16:56
    hej smiley zapraszam wszystkich na bloga: http://szlibidza.blog
    .onet.pl/ smiley

    ~paula95
    DATA: 30/09/2009 16:43
    Wszystkiego najlepszego dla wszystkich chłopaków z okazji ich święta smiley

    @mada
    DATA: 20/06/2009 10:22
    a j WAM WSZYSTKIM WSPANIAŁEJ WAKACYJNEJ PRZYGODY I DO ZOBACZENIAsmiley)

    ~crisadus
    DATA: 19/06/2009 15:28
    No i wakacje... Dobrej zabawy życzęsmiley Trzeba trochę odpocząćsmiley

    Copyright © 2005